Kundtjänst och support
Skapa ett ärende med datorn. Välj bland dessa 2 fall:
Alt 1. Hjälp från fastighetsskötare tex. reparationer, fel i fastigheten, utemiljö eller gemensamma utrymme: https://bredablickgruppen.se/forvaltning/felanmalan/
Alt 2. Övriga ärenden: Medlemskap, avi/ekonomi frågor, söka tillstånd för renovering, andrahandstillstånd, mäklarbild, störningar, hyra P-plats/garage, etc: https://bredablickgruppen.se/kontakt/
Om du vill ringa och skapa ett ärende ska du alltid kräva att få ärende nummer
Telefon nr Bredablick förvaltning: 010-177 59 00
Öppettider kundtjänst: Vardagar 07.00-16.00
Övrig tid kopplas ni vidare till Bredablicks fastighetsjour. Observera att jourutryckning används enbart vid akuta ärende som inte kan vänta nästa vardag. Fel som jouren rycker ut på och som visar sig inte vara akuta faktureras den enskilde medlemmen (minimidebiteringen är drygt 2.000 kr)